Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΤΗΝ GOOGLE

Μετά από 15 μέρες δημοσίευσης στο ιστολόγιο http://gevardakis.blogspot.gr/, έβαλα στην google τις λέξεις ημιτονα συνημιτονα λογαριθμοι. Βγάζει το ιστολόγιό μου στη δεύτερη θέση



 και τον τριγωνομετρικό κύκλο, που έχω φτιάξει εγω χειρόγραφα, στην πρώτη θέση.


Μου κάνει εντύπωση που αυτός ο χρηστικός τριγωνομετρικός κύκλος που δίνω στους μαθητές μου εδώ και 12 χρόνια (στην τελευταία σελίδα του τυπολογίου φυσικής), έχει τόσες προβολές μέσα σε 15 περίπου μέρες, λογικά από όλη την Ελλάδα. Δεν περίμενα επίσης να βρεθεί στην πρώτη ουσιαστικά θέση σε όλη την Ελλάδα στην αναζήτηση της Google ανάμεσα σε τόσους  τέτοιου είδους συνοπτικούς, χρηστικούς μαθηματικούς και φυσικούς οδηγούς που υπάρχουν δημοσιευμένοι σε τόσα κεντρικά φροντιστήρια και εκπαιδευτικούς.









Δεν υπάρχουν σχόλια: